بدون شک اگر بخواهیم یکی از محصولات اقتصادی و با کیفیت کمپانی داهوا را معرفی کنیم، بایستی به معرفی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P بپردازیم.

همان طور که می دانید در دنیای امروز مکان های انگشت شماری وجود دارند که از دوربین مداربسته استفاده نمی کنند. اما خرید دوربین مداربسته مناسب مسئله ای است که شاید برخی از کاربران نتوانند به سادگی آن را انجام دهند.

معیارهای مختلفی برای خرید دوربین مداربسته وجود دارد که مهم ترین آن ها شامل محل نصب، رزولوشن تصویر، دید در شب، لنز و ... می باشد. طبیعتا هر چه قابلیت های دوربین مداربسته بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود.

کاربرانی که بتوانند دوربین مداربسته با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند، برنده هستند. به این نکته هم باید اشاره کنیم که دوربین های تقلبی بسیاری در بازار وجود دارند که با قیمت های بسیار پایین به فروش می رسند.

معرفی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P به عنوان دوربینی که بتواند همه این امکانات را فراهم کند، به درد کاربرانی می خورد که می خواهند دوربین با کیفیت و معتبر را با قیمت مناسب خریداری کنند.

معرفی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P

دوربین HAC-B2A21P داهوا یکی از محصولات سری HDCVI کمپانی داهوا می باشد که هم کیفیت بسیار بالایی دارد و هم از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

دوربین های مداربسته HDCVI بر خلاف دوربین های آنالوگ قدیمی کیفیت بالاتری دارند و کیفیت آن ها با واحد مگاپیکسل اندازه گیری می شود. دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P نیز دارای کیفیت تصویری 2 مگاپیکسل است.

این دوربین داهوا از سنسور پیشرفته 1/2.7″ اینچی CMOS بهره می برد و از کیفیت تصویری ۲ مگاپیکسل برای ثبت و ضبط تصاویر واضح و شفاف استفاده می کند. هم چنین به لنز ثابت ۳.۶ میلی متری مجهز شده است که یکی از رایج ترین لنزهای ثابت در بین کاربران می باشد.

یکی از دلایلی که موجب شده است تا به معرفی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P به عنوان یک دوربین اقتصادی بپردازیم، لنز ثابت می باشد. لنزهای ثابت دارای فاصله کانونی ثابت هستند، به این معنی که نمی توانید فاصله کانونی را در آن ها تغییر دهید.

اگر دوربین مداربسته را برای کاربری های معمولی خریداری می کنید، مقاله معرفی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21Pرا از دست ندهید، چرا که این دوربین نیز مانند هزاران دوربین دیگر از لنز ثابت استفاده می کند و این امر یکی از دلایل مقرون به صرفه بودن این دوربین می باشد.

هم چنین توجه داشته باشید که لنز ثابت 3.6 میلی متری یکی از لنزهای پرکاربرد در بین کاربران می باشد.

معرفی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P به عنوان دوربین دید در شب

نظارت بر محیط در هنگام شب در مقایسه با روز اهمیت بیشتری دارد، چرا که معمولا سارقین و افراد مزاحم در هنگام شب فعالیت خود را آغاز می کنند. در واقع کاهش نور و هم چنین محیط تاریک زمینه سرقت و مزاحمت بسیاری را فراهم می کند.

اما دیگر جای نگرانی نیست، چرا که ما با معرفی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P دغدغه های شما را کاهش می دهیم. شما می توانید این محصول اقتصادی را در محیط های کم نور و حتی مکان هایی که هیچ گونه نوری در آن وجود ندارد، نصب کنید.

دوربین DH-HAC-B2A21P داهوا نور لازم را به وسیله ال ای دی های تعبیه شده به محیط می تاباند، به این ترتیب می تواند تصاویر واضحی را ثبت نماید.

البته توجه کنید که برد دید در شب آن برابر 20 متر بوده و برای فواصل بیشتر بایستی از دوربین هایی با بردهای بالاتر استفاده کنید.

دوربین مداربسته ضد آب داهوا مدل DH-HAC-B2A21P

قابلیت ها و مزایای دوربین HAC-B2A21P داهوا تمامی ندارد و کاربران را وسوسه می کند تا به سراغ خرید این دوربین با کیفیت بروند. این دوربین از استاندارد 67IP پشتیبانی می کند. بنابراین به جرات می توان به faradidcamerashop.com معرفی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P به عنوان یک دوربین ضد آب پرداخت.

استاندارد IP67 تعیین می کند که دوربین مداربسته تا چه اندازه می تواند در برابر مایعات و اجسام جامد مقاومت داشته باشد. طبیعی است که هر چه درجه استاندارد IP بالاتر باشد، دوربین مقاومت بیشتری دارد و می تواند مدت زمان بیشتری به فعالیت خود ادامه دهد.

معرفی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21 دلیل دارد و آن هم پشتیبانی از استاندارد IP67 می باشد. دوربین هایی که قادر به پشتیبانی از استاندارد IP67 هستند، می توانند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب مقاومت کنند.

منظور از این توضحات این که شما می توانید از دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P در فضاهای خارج از ساختمان استفاده کنید و نگران ورود ذرات گرد و غبار و برف و باران به این دوربین نباشید.

دوربین B2A21P داهوا از قابلیت های DWDR, Day/Night(ICR), AWB, AGC, BLC, HLC, 2DNR برای ارائه تصاویر واضح با نور یکنواخت بدون نویز استفاده می کند و می تواند ازOSD Menu پشتیبانی کند.

مطمئنا معرفی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P برای افرادی که به دنبال خرید دوربین با کیفیت با قیمت مناسب هستند، بسیار کاربردی خواهد بود. در واقع کمپانی داهوا با ارائه چنین دوربین هایی امکان خرید را برای افرادی که نمی توانند هزینه های بالایی برای خرید بپردازند، فراهم کرده است.

در واقع هدف از معرفی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21Pکمک به کاربرانی است که نمی خواهند دوربین گران قیمت با قابلیت های بسیار متعدد خریداری کنند که نصف آن قابلیت ها هم به کارشان نمی آید.