خرید دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP که یکی از دوربین های مداربسته کمپانی داهوا است و از تکنولوژی انتقال تصویر HDCVI پیروی می کند، یک راه کار عالی برای کاربرانی با بودجه محدود می باشد که دوربین را برای کاربری های معمولی می خواهند.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP دارای تکنولوژی HDCVI بوده و قیمت و کیفیت مناسبی دارد. این دوربین می تواند وضوح تصویری ۲ مگاپیکسل را در کنار تکنولوژی دید در شب با برد ۸۰ مترفراهم کند.

دوربین HAC-HFW1200DP داهوا از پرفروش ترین های سری Lite نیز می باشد که می تواند با وضوح 2 مگاپیکسلی خود تصاویری با کیفیت قابل قبول ثبت کند.

خرید دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP برای کاربری های خانگی و اداری بسیار مناسب است، چرا که این دوربین قیمت مناسبی دارد و کیفیت متوسطی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

اگر دوربین مداربسته را برای کاربری های حرفه ای تر و حساس تر می خواهید بایستی دوربین هایی با قابلیت های بیشتر و هم چنین رزولوشن بالاتر انتخاب نمایید.

خرید دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP

ویژگی مهمی که کاربران را برای خرید دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP تشویق می کند، قابلیت دید در شب این دوربین با برد 80 متر می باشد که برد بسیار مناسبی برای نظارت در هنگام شب است.

خرید دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP با قابلیت دید در شب

دوربین مداربسته HDCVI داهوا مدل HFW1200DP از 2 عدد ال ای دی IR بهره می برد و هم چنین با استفاده از قابلیت Smart IR در هنگام شب و در تاریکی محیط، می تواند تصاویری با کیفیت مطلوب ضبط نماید.

دوربین مداربسته DH-HAC-HFW1200DP داهوا در دسته دوربین های بولت قرار می گیرد. بهتر است بدانید که دوربین های بولت به گونه ای طراحی شده اند که در مقایسه با دوربین های دام از مقاومت بالاتری در برابر نفوذ آب و گرد و غبار برخوردارند.

خرید دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP به منظور نصب در محیط های بیرونی نیز پیشنهاد مناسبی است، چرا که از کیس و بدنه با کیفیتی ساخته شده است و در فضاهای بیرونی نیز می تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

استاندارد IP67

استاندارد حفاظتی IP67 به معنای مقاومت دوربین مداربسته در برابر مایعات و اجسام جامد می باشد. این استاندارد به این معنی است که کاربر می تواند از دوربین در فضاهای باز استفاده کند، بدون این که نگران اختلال در عملکرد آن در شرایط محیطی مختلف باشد.

مقاومت بالای دوربین مداربسته HFW1200DP داهوا در برابر نفوذ ذرات گرد و غبار و آب، موجب شده تا طرفداران زیادی پیدا کند.

با faradidcamerashop.com خرید دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP می توانید اطمینان حاصل کنید که این دوربین در دمای بین 40- تا 60+ می تواند عملکرد بدون نقصی داشته باشد.

از هر منطقه از کشور که باشید می توانید نسبت به خرید دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP اقدام کنید، چون این دوربین با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار بوده و در تمامی مناظق کشور قابل نصب می باشد.

خرید دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP با لنز ثابت

این دوربین داهوا با لنز ثابت 3.6، 6 و 8 میلی متری روانه بازار شده است که می توانید با استفاده از لنز 3.6 میلی متری، زاویه دید 100 درجه ای را در اختیار داشته باشید.

اگر هدف شما از خرید دوربین مداربسته مجهز کردن منزل، اداره، فروشگاه، ورودی و خروجی پارکینگ و شرکت می باشد، دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP انتخاب بسیار مناسبی برای شما می باشد.

با خرید دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP می توانید تصاویر خود را با استفاده از کابل کواکسیال به دستگاه ضبط کننده DVR منتقل کنید.

لازم به ذکر است که می توانید نوع خروجی تصویر این دوربین را با توجه به دستگاه ضبط کننده خود روی یکی از حالت های TVI/AHD/CVI/CVBS تنظیم نمایید.

تکنولوژی های دوربین داهوا DH-HAC-HFW1200DP

این دوربین از قابلیت هایی مانند BLC/HLC/DWDR و D NR2 بهره می برد، از این رو می تواند در محیط هایی که نور مناسبی ندارند و یا از نور کافی برای تصویربرداری برخوردار نیستند، تصاویر با کیفیتی ثبت کند.